بازخورد درباره این کالا

جارو شارژی Omnipet

Omnipet
گجتی شو
گارانتی 18 ماهه گجتی شو

ناموجود

  • ارسال توسط گجتی شو
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 1 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جارو شارژی Omnipet

جارو شارژی بیسل 2602H omni pet 25V با باتری قابل شارژ کار می کند که نوع این باتری لیتیوم یونی می‌ باشد. و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و شارژ آن دیر خالی می‌ شود. این جارو قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارا می باشد در نتیجه شما می توانید با نصب این محصول به دیوار فضای کمتری از خانه ی خود را اشغال بکنید.

جارو شارژی بیسل 2602H omni pet 25V
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری جارو برابر با 4 ساعت و مدت زمان استفاده از آن پس از شارژ نیز برابر با 50 دقیقه می باشد. که مدت زمان بسیار بالایی است. یعنی شما 50 دقیقه به طور مداوم می توانید از این جارو برای نظافت استفاده بکنید. ولتاژ این باتری نیز 25 ولت می باشد. روی بدنه ی این محصول نیز یک نشانگر جهت مشاهده ی وضعیت شارژ باتری وجود دارد. و شما به کمک این نشانگر متوجه می شوید که چه میزان از شارژ باتری شما باقی مانده است و یا این که باتری شما تا چه اندازه شارژ شده است.

جارو شارژی بیسل 2602H omni pet 25V

بررسی جارو شارژی بیسل 2602Homni pet 25V

  • قابلیت استفاده: این جارو قابلیت استفاده هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده را دارا می باشد. در نتیجه شما می توانید هر طور که مایل هستید از آن برای نظافت استفاده کنید. و این امر موجب می شود که شما در حین استفاده از این محصول با هیچ گونه محدودیتی مواجه نشوید و آزادی عمل بالایی داشته باشید.
  • میزان صدا: این محصول در هنگام کار صدای بسیار کمی تولید می‌کند. و میزان صدای خارج شده از آن حدود 80 دسی بل می باشد. که میزان نسبتا مناسبی است و می‌توانیم این جارو را در رده ی جارو های کم‌ صدا جای دهیم.

امتیاز کاربران به:

جارو شارژی Omnipet (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش